O NÁS    Novinky    Priebeh sezóny 2014

BLUEFIN

Jednoduchý softwarový spôsob zvýšenia výkonu vášho vozidla, ktorý nielen zlepší priebeh motora, ale zároveň zníži spotrebu.
 



...čítať viac

Po menej úspešnom vstupe do rally sezóny v Prešove sme sa rozhodli zúčastniť sa preteku do vrchu na domácom Jankovom Vŕšku organizovanom ako súčasť česko-slovenského kopcového seriálu Maverick Rescue Cup.
Po menej úspešnom vstupe do rally sezóny v Prešove sme sa rozhodli zúčastniť sa preteku do vrchu na domácom Jankovom Vŕšku organizovanom ako súčasť česko-slovenského kopcového seriálu Maverick Rescue Cup. Tento pretek sme brali ako vhodný test opravenej Fiesty R2 po nehode v Prešove a zároveň ako príležitosť rozjazdiť sa pred následujúcimi podujatiami rally. Fiesta R2 bola podľa predpisov poháru zaradená do triedy E1-1600, kde sa zišla kvalitná konkurencia v podobe ľahkých a výkonných kopcových špeciálov. Pred pretekom sme nemali stanovené žiadne cieľe na výsledok, našou prioritou bolo najmä odskúšať rally Fiestu po nehode. Aj napriek vyššej hmotnosti a nižšiemu výkonu Fiesty R2 oproti kopcovým vozidlám sa Martin Koiš zaradil na prvé miesto v triede už v prvom tréningu a vedenie si udržal počas celého dňa vo všetkých jazdách a stal sa víťazom triedy E1 do 1600 cm3. 
Hoci bolo spomínane podujatie organizované ako dvojpretek, rozhodnutie teamu bolo štartovať iba v sobotnom preteku, aby sme zbytočne neopotrebovali Fiestu pred ďalším podujatím rally v Čechách pod názvom rallyšprint Kopná. 
Len týždeň po preteku na Jankovom Vŕšku sa Ford Team RS Slovakia presunul do Slušovíc na už spomínaný rallyšprint Kopná, ktorý patrí k najnáročnejším podujatiam v Čechách. A práve vysoká obtiažnosť bola dôvodom teamovej stratégie zúčastniť sa a nazbierať cenné skúsenosti v pre nás novej disciplíne. Po obhliadke trate posádka Koiš-Siska mohla len potvrdiť, že trate v okolí Slušovíc sú naozaj veľmi náročne. Opäť sme si nekladli žiadne vysoké ciele vo výsledkoch, podstatné bolo pretek dokončiť a získať ďalšie skúsenosti. Celkovo odštartovalo 146 posádok, v našej triede 6, bolo 11 štartujúcich. Od začiatku sme zvolili opatrnejšie tempo a postupne sme sa snažili zrýchlovať, na druhých prejazdoch jednotlivých rýchlostných skúšok sme boli rýchlejší o 15 až 20 sekúnd. Hoci sme druhej rýchlostnej skúške boli dvakrát mimo trať, pretek sme dokončili a získali tak ďalšie cenné skúsenosti v náročných podmienkach. Celkovo sme pretek dokončili na 38. mieste absolútne zo 89 posádok v cieli a v triede 6 nám patrilo 9. miesto. 
Koncom júna pokračoval seriál Majstrovstiev Slovenska rally v Lubeníku. Svojími rýchlostnými skúškami to bolo opäť náročne podujatie, najmä rýchlostná skúška KL Racing, ktorej časť prechádzala lesnou cestou “Peklo”. Okrem spomínanej časti bol divácky atraktívny aj mestský okruh idúci centrom Rožňavy. Naša posádka Martin Koiš – Andrej Siska a Ford Fiesta R2 vyrazila do úvodu súťaže na mestskom okruhu opäť trochu opatrnejšie, druhý prejazd mestským okruhom bol rýchlejší až o 12 sekúnd! Po prvej etape sme sa umiestnili na 6. mieste v triede a v absolútnom poradí na 18. mieste z 33 posádok. Druhý deň pokračoval 6 rýchlostnými skúškami v lesoch medzi Jelšavou a Revúcou. Začiatkom druhej etapy sme sa prepracovali na 15. miesto v absolútnom poradí a túto pozíciu sme si dokázali udržať až do konca podujatia, v triede 6 sme skončili na šiestom mieste. Tento výsledok bol opäť lepší ako na predchadzajúcich podujatiach a zároveň sme získali ďalšie skúsenosti v rally. 
Po menej úspešnom vstupe do rally sezóny v Prešove sme sa rozhodli zúčastniť sa preteku do vrchu na domácom Jankovom Vŕšku organizovanom ako súčasť česko-slovenského kopcového seriálu Maverick Rescue Cup. Tento pretek sme brali ako vhodný test opravenej Fiesty R2 po nehode v Prešove a zároveň ako príležitosť rozjazdiť sa pred následujúcimi podujatiami rally. Fiesta R2 bola podľa predpisov poháru zaradená do triedy E1-1600, kde sa zišla kvalitná konkurencia v podobe ľahkých a výkonných kopcových špeciálov. Pred pretekom sme nemali stanovené žiadne cieľe na výsledok, našou prioritou bolo najmä odskúšať rally Fiestu po nehode. Aj napriek vyššej hmotnosti a nižšiemu výkonu Fiesty R2 oproti kopcovým vozidlám sa Martin Koiš zaradil na prvé miesto v triede už v prvom tréningu a vedenie si udržal počas celého dňa vo všetkých jazdách a stal sa víťazom triedy E1 do 1600 cm3. 
Hoci bolo spomínane podujatie organizované ako dvojpretek, rozhodnutie teamu bolo štartovať iba v sobotnom preteku, aby sme zbytočne neopotrebovali Fiestu pred ďalším podujatím rally v Čechách pod názvom rallyšprint Kopná. 
Len týždeň po preteku na Jankovom Vŕšku sa Ford Team RS Slovakia presunul do Slušovíc na už spomínaný rallyšprint Kopná, ktorý patrí k najnáročnejším podujatiam v Čechách. A práve vysoká obtiažnosť bola dôvodom teamovej stratégie zúčastniť sa a nazbierať cenné skúsenosti v pre nás novej disciplíne. Po obhliadke trate posádka Koiš-Siska mohla len potvrdiť, že trate v okolí Slušovíc sú naozaj veľmi náročne. Opäť sme si nekladli žiadne vysoké ciele vo výsledkoch, podstatné bolo pretek dokončiť a získať ďalšie skúsenosti. Celkovo odštartovalo 146 posádok, v našej triede 6, bolo 11 štartujúcich. Od začiatku sme zvolili opatrnejšie tempo a postupne sme sa snažili zrýchlovať, na druhých prejazdoch jednotlivých rýchlostných skúšok sme boli rýchlejší o 15 až 20 sekúnd. Hoci sme druhej rýchlostnej skúške boli dvakrát mimo trať, pretek sme dokončili a získali tak ďalšie cenné skúsenosti v náročných podmienkach. Celkovo sme pretek dokončili na 38. mieste absolútne zo 89 posádok v cieli a v triede 6 nám patrilo 9. miesto. 
Koncom júna pokračoval seriál Majstrovstiev Slovenska rally v Lubeníku. Svojími rýchlostnými skúškami to bolo opäť náročne podujatie, najmä rýchlostná skúška KL Racing, ktorej časť prechádzala lesnou cestou “Peklo”. Okrem spomínanej časti bol divácky atraktívny aj mestský okruh idúci centrom Rožňavy. Naša posádka Martin Koiš – Andrej Siska a Ford Fiesta R2 vyrazila do úvodu súťaže na mestskom okruhu opäť trochu opatrnejšie, druhý prejazd mestským okruhom bol rýchlejší až o 12 sekúnd! Po prvej etape sme sa umiestnili na 6. mieste v triede a v absolútnom poradí na 18. mieste z 33 posádok. Druhý deň pokračoval 6 rýchlostnými skúškami v lesoch medzi Jelšavou a Revúcou. Začiatkom druhej etapy sme sa prepracovali na 15. miesto v absolútnom poradí a túto pozíciu sme si dokázali udržať až do konca podujatia, v triede 6 sme skončili na šiestom mieste. Tento výsledok bol opäť lepší ako na predchadzajúcich podujatiach a zároveň sme získali ďalšie skúsenosti v rally. 

Po menej úspešnom vstupe do rally sezóny v Prešove sme sa rozhodli zúčastniť sa preteku do vrchu na domácom Jankovom Vŕšku organizovanom ako súčasť česko-slovenského kopcového seriálu Maverick Rescue Cup. Tento pretek sme brali ako vhodný test opravenej Fiesty R2 po nehode v Prešove a zároveň ako príležitosť rozjazdiť sa pred následujúcimi podujatiami rally. Fiesta R2 bola podľa predpisov poháru zaradená do triedy E1-1600, kde sa zišla kvalitná konkurencia v podobe ľahkých a výkonných kopcových špeciálov. Pred pretekom sme nemali stanovené žiadne cieľe na výsledok, našou prioritou bolo najmä odskúšať rally Fiestu po nehode. Aj napriek vyššej hmotnosti a nižšiemu výkonu Fiesty R2 oproti kopcovým vozidlám sa Martin Koiš zaradil na prvé miesto v triede už v prvom tréningu a vedenie si udržal počas celého dňa vo všetkých jazdách a stal sa víťazom triedy E1 do 1600 cm3.

 

 

Hoci bolo spomínane podujatie organizované ako dvojpretek, rozhodnutie teamu bolo štartovať iba v sobotnom preteku, aby sme zbytočne neopotrebovali Fiestu pred ďalším podujatím rally v Čechách pod názvom rallyšprint Kopná.

Len týždeň po preteku na Jankovom Vŕšku sa Ford Team RS Slovakia presunul do Slušovíc na už spomínaný rallyšprint Kopná, ktorý patrí k najnáročnejším podujatiam v Čechách. A práve vysoká obtiažnosť bola dôvodom teamovej stratégie zúčastniť sa a nazbierať cenné skúsenosti v pre nás novej disciplíne. Po obhliadke trate posádka Koiš-Siska mohla len potvrdiť, že trate v okolí Slušovíc sú naozaj veľmi náročne. Opäť sme si nekladli žiadne vysoké ciele vo výsledkoch, podstatné bolo pretek dokončiť a získať ďalšie skúsenosti. Celkovo odštartovalo 146 posádok, v našej triede 6, bolo 11 štartujúcich. Od začiatku sme zvolili opatrnejšie tempo a postupne sme sa snažili zrýchlovať, na druhých prejazdoch jednotlivých rýchlostných skúšok sme boli rýchlejší o 15 až 20 sekúnd. Hoci sme druhej rýchlostnej skúške boli dvakrát mimo trať, pretek sme dokončili a získali tak ďalšie cenné skúsenosti v náročných podmienkach. Celkovo sme pretek dokončili na 38. mieste absolútne zo 89 posádok v cieli a v triede 6 nám patrilo 9. miesto.

 

 

Koncom júna pokračoval seriál Majstrovstiev Slovenska rally v Lubeníku. Svojími rýchlostnými skúškami to bolo opäť náročne podujatie, najmä rýchlostná skúška KL Racing, ktorej časť prechádzala lesnou cestou “Peklo”. Okrem spomínanej časti bol divácky atraktívny aj mestský okruh idúci centrom Rožňavy. Naša posádka Martin Koiš – Andrej Siska a Ford Fiesta R2 vyrazila do úvodu súťaže na mestskom okruhu opäť trochu opatrnejšie, druhý prejazd mestským okruhom bol rýchlejší až o 12 sekúnd! Po prvej etape sme sa umiestnili na 6. mieste v triede a v absolútnom poradí na 18. mieste z 33 posádok. Druhý deň pokračoval 6 rýchlostnými skúškami v lesoch medzi Jelšavou a Revúcou. Začiatkom druhej etapy sme sa prepracovali na 15. miesto v absolútnom poradí a túto pozíciu sme si dokázali udržať až do konca podujatia, v triede 6 sme skončili na šiestom mieste. Tento výsledok bol opäť lepší ako na predchadzajúcich podujatiach a zároveň sme získali ďalšie skúsenosti v rally.